ATENCIO AL CLIENT (AMB IDIOMES)


Empresa situada a Igualada selecciona per al departament de Customer Care d’una de les seves marques de productes un/a :

CUSTOMER CARE AMB IDIOMES

Les seves principals tasques seran :

  • Gestionar la comunicació prevenda i postvenda amb els clients nacionals i d’Europa.
  • Seguiment de clients i de comandes
  • Seguiment d’enviaments
  • Atenció al client europeu i ajudar-lo en quant a incidències, comandes, informació i disponibilitat de producte, etc… (el clients d’aquesta gamma de producte son un 20% a nivell nacional i un 80% a nivell europeu).
  • Identificar noves arees de mercat

Pensem en una persona amb formació a nivell administratiu o a nivell comercial/marqueting i que tingui un nivell molt alt (C1) en un idioma europeu (anglès, francès, italià, alemany, portuguès…). Haurà d’aportar experiència en tasques similars a nivell comercial d’exportació o d’ atenció a clients i tenir molt bones habilitats de comunicació.

Oferim un contracte laboral estable, horari de 9h a 17h de dilluns a divendres i una retribució econòmica negociable en funció del perfil de formació i experiència aportat.

Les persones interessades hauran d’enviar un curriculum vitae a cv@jregordosa.com indicant la referència AT-CLI

Comments are closed.